Rabu, 5 Ogos 2020

PG MALL GEDUNG TERBAIK ANDA UNTUK MEMBELI BELAH.

Perlaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bulan Mac 2020 yang lalu ekoran wabak Covid 19 dan saranan Perdana Menteri Malaysia agar rakyat Malaysia membeli belah dalam talian bagi membendung penularan wabak Covid 19 menyebabkan platform membeli belah dalam talian menjadi pilihan utama rakyat Malaysia.

Membeli belah dalam talian (Online) tanpa perlu keluar rumah, beratur panjang, bersesak dengan orang ramai dan harga yang ditawarkan menarik dan murah turut menjadi  faktor kenapa rakyat Malaysia lebih memilih membeli belah dalam talian.


Sebenarnya banyak laman web membeli belah dalam talian di Malaysia ni.Tetapi yang ini menarik minat mama. PG Mall. Eh, korang taw tak apa itu PG Mall ni? PG Mall www.pgmall.com merupakan e-dagang nombor 1 di Malaysia yang telah ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi. Sudah 3 tahun PG Mall ini rupanya. Jika korang hendak tahu lagi, PG Mall merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia. Wah, hebat kan.  Menurut laporan Iprice insight https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/ PG Mall menduduki tempat ke-3 sebagai laman web e-dagang teratas.PG Mall juga menerima semua e-wallet yang biasa digunakan dan merupakan pintu masuk semua pembayaran.

CARA TOPUP PG MALL C-WALLET
Apabila korang berbelanja dalam platform PG Mall ni, mama syorkan korang membayar dengan menggunakan C-wallet tanpa perbelanjaan minimum. 
Korang hanya perlu ikut beberapa langkah yang senang sahaja untuk menambah C-wallet, iaitu 
1) Log masuk ke akaun PG Mall
2) Pergi ke profil saya dan pilih C-wallet
3) Tekan butang topup
4) Pilih kaedah pembayaran pilihan anda dan lakukan pembayaran
5) Pembayaran akan dialih ke laman web  pembayaran yang dipilih
6) Topup C-wallet akan segera kelihatan sekiranya berjaya




Jika korang masih tidak faham, korang boleh jer layari  https://youtu.be/XZNPNZHY0O0  untuk melihat video bagaimana cara nak topup C-wallet. Lagi senang,dan memang mudah untuk di fahami.



Mulai 1/8 sehingga 30/9/2020, PG Mall mengadakan diskaun sebanyak 31%, terhad pada RM20.00 dengan setiap pembelian minimum RM60.00. Sepanjang tempoh kempen, bukan sekali sahaja penebusan yang dapat dilakukan sebaliknya pembeli dapat melakukan dua (2) kali penebusan. Wow, best kan. Gunakan kod ONLINEDEALS untuk menikmati lebih promosi di PG Mall.


Terdapat pelbagai barangan dari pelbagai jenama yang dijual dalam platform PG Mall ni. Bukan satu dua jenama sahaja tetapi terdapat banyak jenama yang memang di kenali oleh pengguna, antaranya ialah PG Jewel, PG Gold Museum, Aurora, Nestle, Brands, PHILIPS dan banyak lagi. 



Barangan yang dijual pula adalah 100% barang asli dan turut menawarkan penghantaran percuma dengan setiap pembelian minimum. 
Wow, menarik dan memang terbaiklah. Jadi, korang tunggu apa lagi. Jom kita berbelanja di PG  Mall . Layari https://pgmall.my/home sekarang.

Untuk maklumat lanjut mengenai PG Mall, korang boleh ler ke website mereka


 

#PGMall #onlineshopping #shopping #Malaysiano1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #PGMallC-wallet #Grabpay #PGMallOfficialStore #PGMall4u #Cashback #Points


2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...