Khamis, 14 Mei 2015

PULUT DURIAN

bunyi  pulut durian pun dah terasa air liur ni nak meleleh keluar.
itulah menu untuk en.suami dan keluargaku petang nanti.
semalam tengah rancak mereka ( en.suami, ibu,kakak, & sepupu berbual..en.suami tetiba cakap hendak makan pulut durian hari ni)

mungkin dah rezeki baby nak rasa pulut durian jugak kot hehehe..

sepatutnya pagi ni,aku keluar pergi pasar tani beli buah durian, beras pulut, & santan...
tapi tak tahu kenapa ler...tetiba kepala rasa pening dan tekak plak loya-loya...

nak pergi beli xkisah mana pun..tapi nak bawak motor tu yang aku fikirkan..
dengan badan yang dah sarat mengandung ni, takut jugak kalau jadi apa2 nanti..

so,kenalah rehat dan relax2 dulu.. 

in sha allah mungkin pukul4.00 petang aku boleh beli semua barang tu...aamin.

en.suami pasti suka dapat makan pulut durian tu nanti...



2 ulasan:

Nieyl berkata...

Singgah pagi...:)
Sedap pulut durian :)

Suhana Mohd.Diah berkata...

Assalamualaikum...salam perkenalan!

http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...