Rabu, 20 Mei 2015

LEBIHKAN BERSABAR KERANA PERANGAINYA

Sakitnya hati..ada jugak manusia yang perangai macam ni.
Xfikirkah dia yg apa yang dia buat ni menyakiti hati orang yg menyayangi dia dan menghormati dia.
Kalau sudah rasa x boleh nak kasihkan dan sayangi orang lain,janganlah sampai menyakiti dan melukai perasaan orang lain.
Lagipun kamu bukanlah budak kecil yang x boleh fikir baik dan buruk.
Dugaan betul pagi hari ni dengan semua ni.
Belum reda sakit yang aku rasai..tambah plak dengan perangai kamu yang menyemakkan kepala otak plak.
Subhanallah...apakah hikmat semua ni.
Bantulah hambaMU agar lebih tabah dan sabar dengan semua ni.
Ingatlah..sabar orang ada hadnya..janganlah kamu keterlaluan.orang diam bukan bererti takut denganmu tapi malas nak bertekak dan x larat nak ikut rentak kepala angin kamu tu..


6 ulasan:

Falsya berkata...

sabar ye...manusia nie mmg mcm2 peel...

SEINDAH SENYUMAN berkata...

In sha allah...saya sabar tp harapnya dia sedar la.

Normah Kumin berkata...

Assalamualaikum,

Bersabarlah,
Sabar itu separuh dari iman yee dek..

SEINDAH SENYUMAN berkata...

Wslm...
Terima kasih... ;-)

Ms. Kejupenyet berkata...

Selagi dinamakan manusia, tade yang sempurna. Mungkin dia terlepas pandang dgn sikap dia sendiri. Apa pun bertabah dan bersabahlah dgn setiap perangai dan ragam manusia (=

Ms. Kejupenyet berkata...

Selagi dinamakan manusia, tade yang sempurna. Mungkin dia terlepas pandang dgn sikap dia sendiri. Apa pun bertabah dan bersabahlah dgn setiap perangai dan ragam manusia (=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...