Khamis, 28 Mei 2015

BR1M OH BR1M

Assalamualaikum dan selamat petang semua..

Rata-rata hari ni orang bercakap tentang Bantuan Rakyat 1 Malaysia ataupun lebih di kenali BR1M...
Tak kira di desa,kota mahupun bandar,hari ni atm di penuhi orang ramai untuk kemaskini duit BR1M masuk ke belum..ada yang semalam dah masuk,dan ada jugak yang hari ni...tapi ada jugak yg xmasuk2 hehehe (over limit @ pun memang dh bukan rezeki)

Macam saya...saya x pergi check lagi sebab malas nak berebut dan bersesak dengan orang ramai hehehe ( over plak kan hehehe bukan apa tapi malu kalau check duit xmasuk lg)

Apapun,kepada semua yang tersenarai sebagai penerima BR1M selamat menikmati dan menggunakan duit BR1M dengan jimat cermat..

Alhamdulillah,syukur dengan rezeki yang DIA berikan..aamin..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...