Sabtu, 23 Mei 2015

BOLA SEPAK PIALA FA

PIALA FA MILIK SIAPA???

milik siapakah piala ini...
KELANTAN @ pun LIONS VII

Kini hanya tinggal mengira detik...Rata2 semua sudah menempah tiket ke stadium bukit jalil dan ada yang menempah tempat untuk tonton tv demi memastikan mereka tidak ketinggalan menonton live perlawanan bola sepak malam ini antara KELANTAN dan LIONS XII.

Rata2 menyokong dan meramalkan kemenangan KELANTAN( the red warriors...begitu jugak saya hehehe) malam ini tetapi saya x nafikan yang LIONS XII bukanlah calang2 pasukan yang boleh di pandang rendah kemampuannya..kalau x,masakan LIONS XII masuk final hehehee..

Harapan saya cuma berharap yang KELANTAN menang dan bawa pulang piala FA ke kota bharu..hehehe...
Walaupun KELANTAN agak lemah musim ini namun KELANTAN bukanlah pasukan yang boleh di pandang serong dan di pandang sebelah mata..

Apa2 pun..nasihat saya jika KELANTAN menang @ kalah..tolonglah jaga sikap dan perangai kita sebagai manusia yang berakhlak dan ada akal fikiran.

Jika kalah,SAYA HARAP MENANG LER...TAPI KALAU ITU TAKDIRNYA saya harap  penyokong x perlulah rasanya nak mengamuk...nak tunjuk ketidakpuasan hati tu...sebab jika dah kalah memang akan tetap kalah walaupun kita tunjuk perangai yang sangat tidak cerdik...dan kalah xkan jadi menang jika kita tunjuk perasaan sekalipun.

I LOVE KELANTAN ( THE RED WARRIORS)



 
 




3 ulasan:

  1. Hehehee...xpe yg pnting pyokong lebih terbuka dan semakin matang.
    Kalah @menang trw ttp d hati...
    Gomo klate gomo
    Heheheee

    BalasPadam
  2. hai..singgah lunch..tgk post ni,, hehehehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...