Khamis, 14 Mei 2015

APA CITER MALAM NI

assalamualaikum warga bloger...
ape citer malam ni...rest ker masih kjo...ke masih lagi bz kat dapor tu....heeehehehe

citer kiter malam ni...
xda citer sebenarnya tapi tangan ni gatal nak menaip jugak...

ye lah..berehat sementara nak pergi rumah pak saudara sebelah rumah yang dah beberapa bulan terlantar sakit..

tapi alhamdulillah ler, dari hari ke hari kesihatannya kelihatan semakin baik dan sembuh...harap2  begitu ler...

doa yang paling mustajab kan..
so, pada yang sudi...doa2kanlah pak saudara kiter tu cepat2 sembuh dan boleh berjalan semula..

kesian jugak tengok setiap hari pak saudara macam tu...
kekadang nampak pak saudara menangis 
mungkin sebab x tahan  dengan ujian yang menimpa dia.

tapi mata ni buat  x nampak jer...buat xtaw je bila tengok air mata pak saudara menitis..
bukan xder perasaan tapi nak cool depan dia...
nak bagi semangat supaya dia cepat sembuh dan x putus asa...

ye lah...kalau kita pun menangis depan dia...manalah dia nak dapatkan kekuatan untuk terus sembuh dan bangkit melawan sakitnya tu kan...






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...