Isnin, 25 Mei 2015

AKHIRNYA RAHMAT-MU MEMBASAHI BUMI

Assalamualaikum dan selamat malam semua warga blogger
Apa khabar??sudah makan malam ke belum???

Sudah malam baru kesempatan untuk menulis blog...ye lah..bz seharian..

syukur sesangat pada ILAHI kerana malam ni,akhirnya hujan membasahi bumi pengkalan chepa,kelantan.
Sudah lama xhujan...malam ni hujan lebat berserta angin (takut jugak walaupun suka)

Dalam suka ada duka...mgkin itulah yg blh saya gambarkan..
Saya suka hujan sebab menyejukkan alam sekitar tp dalam masa yg sama saya takut hujan x berhenti kerana sekejap lagi saya kena buat BSP...

BSP saya kena buat 4x hari ni...
Pagi td 8.00am...tengahari 12.00pm...petang 6.00pm dan sekejap lahi 10.00pm...

Semoga hujan yg membasahi bumi akan reda sekejap lagi...


2 ulasan:

  1. Assalamualaikum,

    BSP tu apa yee che puan,
    tak taulah pulak kakmah nie..hehe

    BalasPadam
  2. BSP tu dalam kata lain PEMANTAUAN KAWALAN GLUKOSA DALAM DARAH..
    Nak tgk kencing manis byk ke sikit...tmbah plak saya mengandung anak sulung...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...