Selasa, 28 Oktober 2014

TUaLa wANitA BerHerBa

 
Tuala wanita berherba FC Bio Avail Beauty merupakan tuala wanita berherba yang pertama dan perintis diperkenalkan di Malaysia oleh SYARIKAT AVAIL BEAUTY SDN BHD Pada 25 Nov 2002.Produk berpaten 20 tahun dan produk yang diinsuran sebanyak RM3 juta.Mempunyai lesen jualan langsung dan sijil analisis produk. Avail Beauty telah mengembangkan rangkaiannya ke luar negara seperti Singapura,Indonesia,Thailand,Filipina dan beberapa buah negara lain. Dalam masa 3 tahun Avail Beauty telah memiliki wisma sendiri.

FC Bio Sanitary Pad (Pad Herba Avail Beauty)
FC Bio Sanitary Pad adalah tuala wanita yang dihasilkan dengan menggunakan teknologi tinggi iaitu “Bio Teknologi”. Ia diperbuat dari bahan asli kapas, berkualiti tinggi dan tidak mudah tembus, mengandungi 17 jenis herba di dalamnya yang mempunyai khasiat tinggi. Produk ini telah diuji di Singapura oleh Health Sciences Autority (No. Lab. PH 2004-01699-001), menyatakan produk FC Bio Sanitary Pad tidak mengandungi racun di dalamnya.Telah diuji di Malaysia oleh Chem Vi Laboraty Sdn Bhd, Malasyia (Ruj. LS/0704/7788(1), menyatakan produk FC Bio Sanitary Pad bebas plumbum, arsenic, tembaga, timah, E.Coli, Salmonela (bakteria penyebab keracunan makanan) dan Stafilokokus (bakteria yang menghasilkan nanah).
  • Pad Herba Avail Beauty diperbuat daripada ramuan herba semulajadi,istimewa dan berkualiti tinggi
  • Produk berkualiti tinggi ,bersih dan terjamin selamat.
  • Diperbuat daripada bahan mentah berkualiti dan selamat (insurans RM3 juta)
  • Tidak mengandungi agen fluoresen,agen peluntur berklorin,Dioksin( bahan kimia yg digunakan dalam proses pembuatan pad yang ada di pasaran) dan bahan kimia berbahaya.
  • 100% diperbuat daripada kapas.
  • Lapisan serapan yang tinggi dan lapisan tahan tembus (terdiri dari 3 lapisan)
Segala bahan mentah,proses dan produk dijamin mencapai tahap piawai kebersihan dan sentiasa dipantau oleh Kementerian Kesihatan.

 untuK tEmPAhaN
waSSaP : 017-2965049 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...